loading...
دلنوشته های تنهایی
دبیر بازدید : 157 شنبه 03 مهر 1389 نظرات (3)
                                                                                           باز دلم گرفته و غمگین است

.نمیدونم چرا جدیدا  دیگه حتی دست از دعا کردن هم برداشته ام

شاید فهمیدم که گاهی وقتها کار دنیا با دعا کردن درست نمیشه

.خیلی نگران آینده هستم.

علتشم اینه که چند ساله  مرتب بدبیاری میارم

.دیگه به این نتیجه رسیدم که نصف عمرم که

رفت بقیشم ی جوری میگذره

.این روزها دیگه به جای اینکه برای حاجاتم دعا کنم از خدا فقط

میخوام بهم صبر بده تا مشکلاتم را تحمل کنم

.صبر بده تا طعنه های نابخردانه دیگران را تحمل

کنم.صبر بده تا ببینم و دلم نخواد.صبر بده تا جلوی بغض نشکفته ام را بگیرم. صبر بده تا روز

مرگ............

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علي در تاریخ 1348/10/11 و 7:05 دقیقه ارسال شده است

سلام .....تبريك ميگم وبلاگ بسيار بسيار زيباي داري....حتما شما رو براي خودم لينك ميكنم...انشاءالله موفق باشيد...

این نظر توسط rehaneh در تاریخ 1348/10/11 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

man reshtam maarefe kheili 2 zendegi behem komak karde bia baham berim samte khoda kheiliiiiiiiiii haleeeeeee شکلک

این نظر توسط reyhooooooon در تاریخ 1348/10/11 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این وبلاگو گذاشتم که هر وقت دلم خیلی میگیره میام و حرفهای واقعی دلمو می نویسم .من میدونم که هر کسی ممکنه بعضی مواقع دلش بگیره.متشکرم اگه به وبلاگم سر بزنید و نظر بدهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 2,976