loading...
دلنوشته های تنهایی
دبیر بازدید : 153 دوشنبه 12 مهر 1389 نظرات (1)

                                                                                       

احساس خلا عجیبی دارم.احساس ناامیدی.احساس پوچی و احساس الکی بودن.

یعنی من واقعا بدون هدف خلق شدم!چکار باید بکنم که مفید باشم؟شاید خودمو گم

کردم!شاید قابلیتهای خودمو نادیده گرفتم.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط اشك ماندگار در تاریخ 1348/10/11 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

دوستت دارم اصلا انگار تو خود مني.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام این وبلاگو گذاشتم که هر وقت دلم خیلی میگیره میام و حرفهای واقعی دلمو می نویسم .من میدونم که هر کسی ممکنه بعضی مواقع دلش بگیره.متشکرم اگه به وبلاگم سر بزنید و نظر بدهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 2,967